Bank BPH
Finanse i ubezpieczenia
Bank BPH SA należał do banków powszechnie znanych na polskim rynku. W 2016 r. wydzielona część Banku BPH, obejmującą jego podstawową działalność, bez portfela kredytów hipotecznych oraz BPH TFI, została prawnie połączona z Alior Bankiem.
Cele komunikacyjne: dotarcie do kluczowych klientów firmy, podtrzymywanie korzystnego wizerunku oraz pogłębianie zaufania i przywiązania klientów do marki.
Zakres prac ZOOM bsc
Współpraca projektowa, obejmująca działania b2b, komunikację wewnętrzną oraz CSR.
Działania komunikacyjne
Komunikacja b2b – organizacja cyklicznych spotkań najważniejszych klientów korporacyjnych z przedstawicielami banku. Prowadzenie warsztatów dla klientów banku, m.in. w temacie bankowości mobilnej.
Komunikacja wewnętrzna – organizacja wewnętrznych spotkań przedstawicieli banku i doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej.
CSR – realizacja inicjatyw w ramach społecznej odpowiedzialności banku, np. Eko-warsztaty dla klientów i pracowników banku oraz ich z dzieci w kilku miastach Polski
Efekty
Podejmowane działania cieszyły się dużym zainteresowaniem i wysokim poziomem zaangażowania ze strony kluczowych klientów, o czym świadczyła wysoka frekwencja i chęć uczestnictwa w kolejnych wydarzeniach.